onsdag 25 april 2018

Väldigt sen information

Hej. Vet inte riktigt varför jag inte skrivit om denna vecka men här kommer likväl ganska senfärdig information om det som jag vet.

I tisdags var det nationellt prov i engelska, provet hade läckt på nätet så eleverna fick skriva ersättningsprov.

Även idag (torsdag) är det nationellt prov i engelska. De andra eleverna på som går i sjuan och åttan är involverade i en städdag medan eleverna i nian får gå hem efter att provet är avslutat. Detta är kompensation för tidigare evenemang som (t.ex.) niornas dans.

Mig veterligen ser vi sedan fram emot en lugn och trevlig fredag när jag får ha min första lektion med klassen.

Glöm inte att ni ska ha lyssnat på genomgången om hinduismen (om du är elev).

Ha en bra dag!

John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar